måndag 10 augusti 2009

Lite träning...


Ujujuj vad jag stör mig på den där hältan, den är som ett grått moln som ligger över vår träning och träningsmöjligheterna och framförallt så kan man inte gå ut och tävla med en halt hund, på det så har vi en karrens på 28 dagar på rimadylen... ahhhh

Var på Danderyd-Täby BK och körde idag efter jobbet, han gick finemang och det jag skulle vilja köra är ju hopp-sitt-hopp, men det blir lite svårt...
Apporteringen sitter så pass att man kan köra, dock önskar jag ju lite mer tempo in. Linförigheten ser riktigt bra ut, förutom helomvändningarna till vänster där jag vill att han blir snabbare... Ska fiska lite med mina träningskamrater vad de har för tips...
Rutan var jag mest nöjd med! Som han tänkte till idag, jättekul faktiskt!

Det är bara att hoppas att hältan lägger sig så vi kan gå ut och köra vår lilla lydnadsklass 2:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar