tisdag 18 augusti 2009

BRAK

Min favvo serie på Body shop, får aldrig nog av den!
Kolla in på www.thebodyshop.se


Nu jävl*r har jag skrubbat och haft mig i en timme, det nästan svider i skinnet men det är det värt!
Har dessutom hållt mig från onyttigheter hela kvällen och sitter nu här med en kopp te, är omåttligt stolt! *hurra för mig!*
Har suttit på det där Facebook och kollat på lumparnas bilder, f*n va smal jag var! Hua!
Men man blir lite pepp... hur svårt kan det va? Ja jag vet! Sjukt svårt... men jag har min dröm om att komma ner till Skåneland med en aningen slankare figur till jul...
Har sprungit två gånger idag och BRAK:at en del... håller tummarna för träningsvärk imorgon...

Stay safe! //GI Jane

1 kommentar:

  1. Annars kan du få prova mitt upplägg. Fyra timmars prommenad om dagen minskar magen;).

    Hoppas allt är väl med er. Bacardi skickar mazzor med nospussar till Sammy-girl...

    SvaraRadera