söndag 9 augusti 2009

Samson har ordet...


En vanlig fredag...

Ja som ni ser så har jag passerat kontaktfältet, vilket är en viktig detalj när man håller på med agility. För er som undrar så ser jag detta som en alternativ karriär, absolut! Vill inte att ni gör narr av en seriös kille som jag, en dag kanske det är mig ni ser på de stora arenorna, Globen vore något.


Ehh... jaha... Du hade en tanke att jag skulle igenom här alltså...

Finns det någon i en aning större storlek?


Platsliggning med skott frånBruksträningsgruppen bekommer mig så mycket som jag visar på bilden. Störtlöjligt! Min husse är sån där fäääänrik så krig är vardagsmat... ja sen lever jag ju med The Boss...


Men lägg ner nu, Huuur kuuul ääää dä häääär?


Att det ska va så jädra petnoga med alla prylar och hur man ligger... men f*n va lätt det va att få henne tyst... då kör vi så här då...


Stilstudie av Enja... hahahahahahahahahaha aaaaaaaa hahahahahahahahahahahahahahahah!

Arlanda är säkrat.

Stay safe!

Eder Samson the King

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar