söndag 30 augusti 2009

Sommarens sista suck

Konsert i Eskilstuna med ett av mina favoritband Dead by April.
Jonas har sin största konkurrent i ena gitaristen, superpudding!

Grym livespelning, var riktigt positivt överraskad och planerar att se dem på Medis senare i höst.

Kolla in videon!



Kråkan och jag var i säng strax efter 3 snåret men stod plikttroget på spårmarkerna och körde spår, lydnad och skydd, med strålande resultat!!!!! Mammas grisar!
Jag passade på att lägga två spår till idag när jag lämnat Jonas på Arlanda, Samson går som en klocka och utvecklas fasansfullt snabbt... Han är bara ett år, han är bara ett år... *måste komma ihåg*

Men man funderar lite på hur gammal man har blivit... förr var det inte problem att sova två timmar för att sedan vara piggare än någonsin dagen efter... hmmm...

Men ack så skönt det är att vara tillbaka ibland, känner hur mitt hårdrockshjärta har bultat på sparlåga under mina år i Halmstad...
But now I'm back!!!!

1 kommentar:

  1. Måste erkänna att jag blir riktigt avis! Vill oxå se!! De kommer till skövde i oktober..kanske skulle...

    SvaraRadera