söndag 23 augusti 2009

Lilla my och Bacci fick 197 poäng!!!! Aaaah!!



Bacci och Lilla My skrapade ihop 197 poäng i Lydnadsklass 1!!!! Ett jättegrattis!!!


Lydnad, spår och långpromenad för Samson, ujuj stackarn...
Enja håller på att tappa en trampdyna (vi är ju på väg in i september så det är ju dags! :-P) så hon fick köra lite "rutan" och sen fick hon ett terrängspår som hon löste ut hur jädra bra som helst!
Nästa bra sak är att sovrummet är klart! Nu ska bara garderobsdörrarna upp... måste bara klura ut vilka jag vill ha där inne och samla ihop lite pengar... vi har ju 4 meter garderob...
Vad skulle jag göra utan min underbara man!!!? Som han har fixat under dagen! Hua...

Har fixat med hemsidan lite och slängt bort en del och lagt till nytt... Kolla gärna! Sajna GB:n, det är tunt på den fronten sen bloggandet kom igång... :-(

Imorrn är det spår och skydd som gäller och sen är det vila för mina pluttar på måndag, jag ska jobba så det passar ju perfekt!

Stay safe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar