söndag 16 augusti 2009

Samson stormar fram!


Samson tar stormsteg i sin träning, i helgen så körde vi bevakningar och han är suverän, trots sina unga år så kopplar han på skärpa och ingen blev mer förvånad än jag... redan nu? Kul kul, framförallt så finns det inte minsta osäkerhet i honom, han är så cool och verkligen njuter av att få träna!

Vi har tränat vidare i lydnaden och jag tänkte avvakta vad veterinären säger sen så får vi se när vi kommer ut på banorna igen;-)
Är just nu mest nöjd med hans apportering som han har en rasande fart, galopp ut och in, härlig kille:-)
Rutan är vi oense om, men han gör som jag säger... så jag får skylla mig själv...
Fjärren blir veckans projekt...

Neh nu ska jag njuta av sista timmen med Jonas innan han återvänder till F17 och den gedigna orten Kallinge... hrmm..

1 kommentar: