söndag 23 augusti 2009

Mästerfotografen Kjell Forsell!

Ännu en heldag i hundens tecken!
Samson inledde med två spår som gick galant utom visst vinkelarbete, men jag och Kråkan slog oss själva på fingrarna... det har varit slarv på den fronten rent träningsmässigt...
Sen blidde det lite lydnad och som la grand finale så körde vi två skyddspass...
Jag är så OTROLIGT stolt över min lille Schamschon!;-)
Vi har börjat driftväxla honom och han plockar fram allvaret när han går in i bevakning, utan en susning till osäkerhet! Han bara gör...
Det går så ohyggligt snabbt för honom och jag är så glad över att jag har så bra figuranter som kan hjälpa mig att förvalta det jag har i kopplet så bästa sätt.
"Trots att han bara är året så står han verkligen för vad han säger!" var kommentaren när han kört sitt sista pass.



Det är mycket hund... mycket som ska falla på plats... Men ack så go han är!

Tja... nu ska bara jag hinna med tåget;-)



Jonte har hjälpt mig en hel del de sista träningspassen och ett tack räcker inte, sådana tips och trix är ovärderliga!!!

1 kommentar: