tisdag 4 augusti 2009

Fänrik Fjun

Utter, Jonas och Benson tränar bevakningar... Tända och släcka...

Jonas utvecklas med en rasande fart och förfrågningar efter att han ska figga har kommit in från flera håll, min älskling är en talang och jag är så stolt och glad över att jag har honom!
Det är kul att han får träna med så många olika grupper runtom i landet, men med den viljan att bli så bra som möjligt och en rejäl dos ödmjukhet så kommer man långt. Det är ju först då man kan bli en bra figge eller hundförare. Eller hur?

Nu saknas bara att han startar en IPO1 så får han bli tävlingsfigurant, men jag får hålla med om det folk säger... Att bli tävlingsfigge är inte svårt, men att bli en bra träningsfigge är svårt.
Det är ju dem som ser till att vi har folk ute på tävlingsbanorna.
Att få ut ekipage med bra resultat är ju kvittot på att man lyckats med det man gör:-)

Visst ser han lite snygg ut min pudding? hihi

Saknar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar