söndag 2 augusti 2009

Mina bitmärken sitter kvar!!?!

Nu var vi singlar igen! Jag, Enja och Samson lever livets glada dagar igen!

Har just kommit hem efter att ha satt Jonas på planet och storhandlat... är det inte märkligt att det allti är jag som handlar? hmmm...

Ska köra storröj på toaletten och slänga sånt som man ALDRIG använder men som man envisas med att ha kvar... *suck* samt gå ut på min enorma lydnadsplan och köra lite fritt följ med lilleman:-) Nu måste vi börja träna på vändningar, jag ahr ju planen på att alltid ha honom på vänster sida, även i vändningarna... jag tycker att det ser otroligt snyggt ut och det är allt för vanligt med snea sättanden och att hunden "gör lite vad den vill på vägen runt.."
Blir det pannkaka så lär jag om på nytt... svårare än så är det ju inte:-)

Idag så satte vi ihop vårt matbord, vi har "ärvt" pappas matbord som jag är bokstavligen uppvuxen med (mina bitmärken sitter kvar!!?! hihi), så nu känns det ÄNTLIGEN som att man bor här! Jag ska slipa det i veckan (tungt ekbord) och olja det...

Är det någon som har koll på vad man ska ta till om man vill att träet ska mörkna något och ha en naturlig look?


Saknar dig redan älskling!


1 kommentar:

  1. Hello gräsänkan,man kan använda träbets i den nyans du önskar,Åk till färgafären och be dom blanda den färg du vill ha.rugga först upp ytan med fint sandpapper och tänk på att prova först på insidan av ett ben eller dyl.så kan du se hur det blir.så blir du nöjd
    Kram och tusen tack för tips o hjälp senast.
    du e bäst
    Kram Yvonne

    SvaraRadera