måndag 8 augusti 2011

Sparka igång ett gammalt bilvrak

Bild från spången vid Lejondal...
2,5 tim ute i ösregn, är man hundägare en söndag så är man... Hualigen!
En gråtandes Jeanette... Bra att det kom med på bild... ;)

Sekunden innan ormpaniken inträffar...

Beslut har fattats och nu är det bara att försöka göra verklighet av dem, ibland är det tungt att vara själv men sånt här gör det lättare. Jag är så glad att jag har flitiga och laddade själar runt mig hela tiden som håller mig på banan. Sommaren har gått fort och nu väntar snart hösten och dess äventyr, kan knappt vänta! Läger och resor står för dörren och det ska bli så festligt att få sparka igång ett gammalt bilvrak och se om vi rullar ner för backen eller slår underedet i nästa farthinder och fastnar.
Imorgon väntar gym, jobb, egen tid på salong Yes4Beauty och avlutning i Rydbo med nära och kära. Hoppas kunna klämma in lite hund därimellan i form av träning.

Snart så. Snart så kommer den där inspirationen. Ska bara sparka lite mer på mig själv. Stackars hundar :(

1 kommentar:

  1. Det är bra att du har humorn i behåll...Då är inte inspirationen lång borta ;)
    Stackars Samsons tass..hoppas han inte har alltför ont ♥
    Kram

    SvaraRadera