tisdag 9 augusti 2011

Renare än man vågat hoppas eller tro.

Hemkommen från vad som kan anses vara det värsta jag gjort sen i lördags, spinningpass och corepass. Grymt skönt i efterhand men när man sitter där och det värker i rö*en och mjölksyran suger i benen så funderar man varför man gör detta mot sin kropp om och om igen, en hurtig instruktör som annonserar om ny musik den 1 september får tankarna att vandra och undra om man ens kommer överleva hennes nya pass...
Idag var jag och spårade med Camilla och åt en alldeles för god Kebabrulle i Enköping, Samson som har blivit lite för apporttokig i spåret fick flera apporter utan belöning och lite annat spännande i spåret. Ett verkligt I-landsproblem kan tyckas men man kan ju påminna om att han för inte allt för länge sen aviserade att det låg en apport och spårade vidare, missade man svanshöjningen så var man körd ;) Med krav och rätt belöning/förstärkning så har jag en apporttokig grabb... Vilket kan leda till andra angenäma problem... :/
Camilla och Farre fick det första matnyttiga tipset från mig någonsin och imorgon och på torsdag så väntar det äventyr för Farre ;)

Fick en låt på hjärnan medan jag strechade idag, den heter Samson och det är Regina Spektor som sjunger...




Hörreni! Just nu så är jag inne i ett lyckostim! Vet inte vad det är men livet känns ganska lätt just nu och härligt, kan vara för att jag rensat min egen luft från dåliga energier och fått in massa starka och positiva energier, helt underbart! :)

Så ni som har energitjuvar runt er, låt dem inte ta er energi utan att ge tillbaka! Förlåt de som sårat er och vänd blad, det finns nya andetag att ta och den friska luften man kan andas in när man släpper taget om det som varit är så ren... Renare än man vågat hoppas eller tro. Tro mig.

1 kommentar:

  1. Ha ha precis rätt skrivet!! Dax att vända blad för mig med tror ja;))

    SvaraRadera