onsdag 25 maj 2011

Shit alltså, Ni förökar er!

Grabbarna laddar inför kvällen :)

Igår hade jag 314 besökare, galet vad många ni är nu!
Man är grymt nyfiken på vilka alla ni nytillkomna är, det har ju nästan dubblats sen några månader...

Sitter och väntar på besked på hur träningsgruppen tänkte sig kvällen... Annars blir det nog en sväng till närliggande klubbar för att få lite organiserad träning. Nu vill man ju bara komma igång! Trots att det regnar galet mycket utanför fönstret...
Jag har många tankar kring hur jag ska köra Quarre, mitt nyförvärv kan man säga...
Sen Jonas åkte i måndags så är han min på heltid, det ska bli riktigt roligt att få drilla honom. Eftersom Jonas legat på latsidan med honom så finns det mycket att ta tag i, typ inkallning, läggande, sättande,platsliggning, hopp... ;)
Men det är ju gött, då får jag forma själv! Sen är det ju läge att jag får mer utmaning i att vara förare, så med en heffaklump och en kanariefågel så kommer jag mer eller mindre att idka personlighetklvning på plan :)

Idag fick jag ett tråkigt och fantastiskt meddelande på samma gång. All lycka och glädje för att vederbörande hittat sin själsfrände, UNDERBART! Det finns nog inga som förtjänar varandra som dem. Kärlek som hittar tillbaka kommer igen tusen gånger starkare och nu finns det antagligen inget som kan skilja dem åt, lycka! Som en saga eller romantisk komedi :)

Själv fick jag hem Jonas testamente idag, sitter och läser det och inser att han är min finaste och jag kunde inte ens tro att det skulle se ut så här. Men det knyter sig i magen när man läser "orubbat bo" och "yttersta vilja". Jag är van vid att vara ensam ofta och mycket, men då brukar han kunna höra av sig ibland, även om det gått veckor utan att man hört något, men det har aldrig varit som nu. Total ovisshet. Då har jag vetat vart han varit, men nu har jag ingen aning. Hoppas han kommer hem välbehållen. Inte ett ljud än så länge. Men snart hoppas jag att han får en chans att höra av sig...

Nu måste jag gå ut i hallen och montera isär två hundar :/ Det gnabbas så satans nu... Samson kom hem från Talanglägret och hade verkligen planerat att sätta lillebror på plats en gång för alla. Tyvärr så tog han det inte hela vägen och nu är Quarre en plåga på sin mesige storebror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar