söndag 31 januari 2010

Samson kör lite trasa för snart ett år sen...

Seg men mysig start på dagen -med undantag för allergireaktion inkluderat en sjuhelvetes klåda- med go frukost och en söt liten hund som är så trött så han bara vill kela och när jag la mig för att slumra lite och vänta på att alvedonen skulle verka så hoppade han upp intill mig och låg och slickade på min axel -ibland så kan han vara så snäll och hjälpsam när matte måt skit-
Nu känner jag mig redo och nu ska vi rulla mot Åkersberga för leverans av Moderskepet -Kråkans fordon- och sedan en tur till mormor för att plocka upp hennes bil sen blir det till Rydbo för lite skyddsträning -Samson måste få köra lite... Någon fördel ska man väl ha om man har en styvpappis som är figge-

Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Härlig hund!
    Jag hade nästan kunna trott att det var Scirocco på bilden :-)
    // Marie

    SvaraRadera