tisdag 5 januari 2010

Nu har Moss bestämt sig!

Det blir schäfer för vår kära kollega efter överläggande och klurande kring vad hon vill kunna göra med sin hund, gissa om detta är en trend bland de anställda på RM's Hundcenter!?
Idag så blev det ganska mycket snack mellan mig och Malin och vi kikade på planerade parningar och vi diskuterade bland annat mentalitet och förhållanden mellan individer, vi tog våra tekoppar och satte oss vid datorn och jag visade lite olika alternativ och som trogen och flitig användare av www.pedigreedatabase.com så slussade jag henne genom olika linjer och vi satt och kollade på MH och andra tävlingsresultat.
Så till sommaren så hoppas vi att hon kan plocka hem en liten parvel, gissa om det kommer blir träna hund av på luncherna framöver? -skrattar-
En till i träningesgruppen... jaha... det blir bara fler för varje termin -Awsome!-
Malin, Sanna och jag är ju av samma skola så med Rose i täten nu när hon har sin lilla Xeon så kommer det bli hundträning till kaffet!
Antagligen så har Jonas bestämt sig för något tills dess oxå... hur ska det gå med alla dessa valpburar och prylar som alltid går i "arv" när det kommer smått?
Är så glad att jag inte letar valp utan har min prins... -älsklingsponken....-
Stay safe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar