lördag 16 januari 2010

Jeanette Hedman är 25 år! Halvvägs till 50!

Då var det över! -ungdomen alltså!- Det är så här det känns!? -Aah well...-

Samson har grattat mig med massa pussar och idag så väntar träning och tårta:-)
Tack för blommor och gratis kort, det ska bli spännande att hämta ut paketet som ligger på posten, men jag misstänker min svärmor för något!
Igår satt fjärren på 10 meter och framåtsändandet tycker han är skitkul och kastar sig ner i ligg, men åt fel håll tyvärr... orkar inte bråka nu utan tar det sen! -My! jag hänger på vår lilla plan som det ser ut nu! Tjo!-
Sen vill jag bara påminna Gud om att min födelsedag snart är över och därmed även vintern! Mera barmark -eller vad säger mina kamrater?-
Min älskade lillebror och Jonas...

Min älskade mamma... som ställer upp på allt jag hittat på och kommer att hitta på!

Plastis som han kallas med tålamodet, ett ganska nytt tillskott men ack så älskad. Himlar lite med ögonen men ställer upp på allt och hjälper till med allt..

Min lycka när han var 5 månader, se så liten han var... det gick över...
Mina älsklingar inkl Enja som är på en finare plats, älskade Enja...
Ensam tjej med 49 småbröder, det tuffaste jag någonsin gjort och någonsin kommer att göra, det som jag är mest stolt över mig själv över att ha klarat av. Pojkar blir män och flickor blir kvinnor. Efter MUCK så kände jag verkligen att det finns INGET jag inte klarar av, det var en känsla som jag aldrig upplevt innan och ännu upplever starkt. Tack mina älskade bröder! Men min invaliditet på 4 % som kom med detta kunde vi skippat, typiskt dåligt med bilolyckor, men killar kör ju kasst! ;-)
Min älskade dröm som blev verklighet, tänk att du är min. Varje gång jag tittar på dig så ler jag och blir förundrad över hur fantastisk du är, det är mycket kul som väntar för oss gubben!

Jag hittar inte ett enda kort på Pappa, men jag får väl nöja mig med att säga att jag älskar dig och tänker scanna in ett kort på dig! Då kommer en kort berättelse oxå! ;-)

6 kommentarer:

  1. Grattis gumman!!!
    Mazzor med kramar och nospussar från oss i söder

    SvaraRadera
  2. Den där bilden är bara helt underbar.Ett stort grattis ,herregud nu börjar du ju närma dig oss andra.Ha en bra dag.lottie och peter

    SvaraRadera
  3. Grattis snygging! kör hårt nu detta år!

    kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis i massor!! All lycka och framgång under året!!

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott!!! önskar Pia och Stig

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott! Ser att du börjar fundera en del och jag förstår dig ! JAG börjar ju få nojja över att snart lämna tonåren för att bli 20-åring!(jag vet, jag är riktigt riktigt dum!)
    Önskar dig dock en fantastisk fortsättning på året och att du får glada positiva tankar som fyller din verklighet och dina drömmar!

    SvaraRadera