fredag 18 mars 2011

Tatueringsresultat...


Före... Tomt...

Första nålsticket dokumenteras av Jesper...

Avtorkad och ska plastas in... Vad tycks?

Idag så bar det av mot Nynäshamn och den emenente Sailor Steve aka Stefan som skulle tatuera både mig och Gregersson [lumpenpolare som fixat in mig], snön passade på att vräka ner och vi blev ganska sena... Men kunden som var efter oss dök inte upp så det fanns tid för oss båda, Gregersson har ett jätteprojekt över hela ena armen som görs på frihand och är helt gryyymt snygg! Mesen Jeanette gjorde sitt lilla latin citat och var nöjd med det.
Klockan rann iväg och vi avslutade en härligt konstnärlig dag så bar det av mot Brommaplan där en kanonsushi intogs och ännu lite skitsnack.
Alltid lika roligt när nygamla vänner återförenas och är inte en stund i tatueringsstudion det bästa sättet att gå igenom gamla minnen? ;)

Men nu är andra gaddningen på plats [Det kommer att bli fler...] och till min stora lycka så fann det en piercingstudio intill som jag ska boka in mig hos, på den fronten ska det utökas likaså! :)

Tack vännen för en toppendag!

5 kommentarer:

  1. Fina du, den blev jätte fin och med en helt underbar, klockren betydelse!!!

    SvaraRadera
  2. Skitsnygg, även om jag inte kan latin. Vill oxå...

    SvaraRadera
  3. Ahaa..men vad betyder det?Jag kan anda latin alltså!!
    kram

    SvaraRadera
  4. Google translate funkade fint. JÄTTEFIN mening!

    SvaraRadera