söndag 6 mars 2011

Är jag elak om jag lägger in en länk...


..så alla mina läsare kan få ta del av en skrattfest? ;)
Jag är lessen man jag sitter och fnittrar år något så fantastiskt roligt men det är nog inte meningen att alla ska läsa det... Det är nog för de närmaste bara men eftersom jag ibland kikar in på den sidan så kan jag inte låta bli att skratta åt syftningsfel [Sanna min underbara vän hade skrattat ihjäl sig] och försöken till att låta som politikern som är opartisk och regelrätt. Det ska nog föreställa pajkastning och jag tror att vederbörande är grymt besviken på hur det egentligen gick med självaste livet. Men det formuleras så roande att man inte kan låta bli att le :)

Men jag förstår vederbörande, jag har ju problem med min vittringsapportering för att Jonas inte kan gå på lugna promenader med Samson. Det är ju inte mitt fel. [hahahaha]

Jag älskar sådana människor! Tack för att du bjuder på dig själv!

Idag blir det full rulle, kan inte börja dagen bättre än med ett skratt, framförallt inte när man känner sig som en kanonmänniska, ut i solen och sen ska det införskaffas träningsvärk! ;)

Återkommer kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar