onsdag 23 mars 2011

Spännande mail.

Mammas gris... Kärlek...

Det har varit fokus på plugg de senaste dagarna och nu är tentan över så äntligen tillbaka till livet, känns det som... :)
Sitter och väntar på svar från CS vad gäller ungdomsverksamheten, det tar sin lilla tid och jag hoppas att jag ska kunna återkomma till er som väntar svar så snart som det bara går... Tyvärr så råder jag inte över de omständigheter som är avgörande för det fortsatta arbetet under detta året.

Sen kommer nästa roliga sak, jag har fått ett mail från en Anders Kjernholm...

"Hej Jeanette!
Jag är sammankallande i en arbetsgrupp som har i uppgift att se till att utveckla lydnadslandslaget.
Det vi kört hårt med sen 2009 är talangutveckling.
Jag har fått tips om att titta på din blogg vilket jag naturligtvis gjort. Såna här tips är ju jätteroliga.
Vi vill få tag på hundar med kapacitet och med förare som är beredd att satsa rejält. De som kommer med kan intyga att vi har det väldigt roligt och det är
inspirerande att träna med andra som har hög målsättning. Vi har en hel del aktiviteter för de som blir uttagna och de som kan tränar även ihop på hemmaplan
mellan aktiviteterna.
För att komma med måste du däremot söka själv och vi måste få in en film på hela programmet i den klass du tävlar i.
Du har kriterierna för hur man söker och hur du ska filma på nedanstående länk.
För att komma direkt till hur man söker så kan du gå direkt in på: http://www.sbk.nu/upload/04_Tavla/Lydnad/Lydnadslandslaget/Dokument/Inbjudan_tl2010.pdf
Adressen till hemsidan är: www.sbk.nu/lydnadslandslaget.se

Jag ser fram emot din ansökan. Den måste vara inne senast nu på fredag.
Jag kan inte lova något då uttagningen blir i förhållande till vilka som söker och antalet platser.
Ha en bra dag!
Anders Kjernholm
LL Sverige"

Spännande spännande! Vi får se om vi hinner filma innan fredag, framförallt så ska vi filma eliten... [harkel]
Med tanke på att vi efter att ha tränat elitmomenten i en månad gick ut och tävlade eliten... Kanske inte vår bästa sida att filma... [Om man inte får stilpoäng för att man är Mammas gris...]

Nu får det bli promenad i solen med pojkarna...

Stay safe!

7 kommentarer:

  1. Vad spännande!
    Hoppas ni kommer med :)

    SvaraRadera
  2. Wow!! Klart du fixar det

    SvaraRadera
  3. F*n va kul!! härligt det fixar ni! lycka till!!

    SvaraRadera
  4. Jag vad skall man säga.Kör hårt bara.Bara såå roligt!!!!Lottie och Peter

    SvaraRadera
  5. Filma!!! Det var längesedan vi var roomies ;)

    SvaraRadera
  6. Fram med kameran bara, det fixar ni lätt:-) Kram

    SvaraRadera
  7. Hejja på, det kommer bli toppen!kram

    SvaraRadera