fredag 18 mars 2011

Jag minns att jag BARA gjorde det...

Här kommer min nya att sitta, men annan text förstås :)

Det kanske är mycket och inte min stil, men ack så vackert!

Som jag har längtat och nu fasar jag ju lite... Man glömmer ju hur ont det gör och även om jag minns att det var helt uthärdligt så kan jag inte komma ifrån att jag måste gjort med min lilla skettatuering och piercing som jag gjort med lumpen... Man kommer bara ihåg det som var bra?
För även om jag vet att jag utan problem klarade baskerprovet trots föregående dagars överlevnadsdygn.... så skulle jag ju ALDRIG göra om det.
Jag som är höjdrädd och rädd för vatten hoppade ner från en klippa 11 meter i svart vatten som var typ 5-10 grader varmt och slog in mot klippväggen och simmade i skiten... Jag minns att jag BARA gjorde det... men idag kan jag inte ens komma på en summa pengar som skulle få mig att göra det igen...

Är det så med tatueringen? Fast jag kommer komma på det försent? ;)

Återkommer med bildbevis [om det ens blir någon...]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar