onsdag 27 oktober 2010

Säg bara ett ord... Förlåt.

When the times comes, I'll be able to hold her hart...



Vilken livsglädje!
Tänk om all småaktiga människor man mött genom åren fick en chans att leva om sitt liv eller spola tillbaka tiden... Om de hade valet att göra allt ogjort, hade de gjort det?
Lögner, avundsjuka, svartsjuka och alla andra synder som skadat deras omgivning... Hade de valt bort allt sånt och plockat fram den ärliga goda människan som faktiskt finns i alla?

Jag önskar att Ni hade gjort det, jag hade stöttat er i varje steg Ni tog.
Alla förtjänar en andra chans. Säg bara ett ord... Förlåt. -Ni har mitt nummer-

Medlemsmöte avklarat ikväll, men det var liiite bortkastat eftersom det jag åkte för att höra inte var klart... Ah well! Nu ringer klockan 03.30 och jag misstänker att regnet inte planerar att ta rast när min morgonpromenad går av stapeln vid 04.00... -Issssch vad träligt..-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar