söndag 3 oktober 2010

En underbar helg är till ända...

Jonas föräldrar hittade till hufudstaden och det blev en helg med lite "äventyr", lördagen inleddes med en lååångpromenad för min del med våra prinsar och sen bar det av in till Skansen -Kolla in bilderna- och efter det så tog jag och Jonas pojkarna på en rejäl runda -Mysmys när hela familjen är med- och sen bar det av till Waxholms hotell -Underbart gott och sååå fint- för en födelsedagsmiddag för Jonas, kvällen avslutades i Rydbo med gott fika i form av Ginos med glass -Benson specialitet-
Idag så bar det av till stan igen -Jag fick sovmorgon medan Jonas tog grabbarna på långtur, tack hjärtat!- och Armé museum där vi åt en rajäl brunch, tittade på lite utställningar och musikkåren, sen spatserde vi på stan innan vi skildes åt och vi for till klubben för att träna.

En underbar helg, nu är man trött men glad eftersom träningen gick kanon!
Tack Benson för att du hjälper mig och Samson. SÅ bortskämd jag är med två figuranter i familjen och träningsgruppen... Samson körde sitt andra pass sen i maj och gjorde riktigt bra ifrån sig. -Film kommer!- Nu ska vi tuffa på i lagom takt och inte ta uppehåll så vi kanske kommer någonstans...
Tack Hanna för dina tankar, jag tog ditt linjetag och körde mina framåtsändanden -Det har vi ju inte gjort heller sen i maj- och körde om inlärningen, Funkar fint! Än så länge... ;)

Lite bilder...
Finaste...

Familjen Persson...

Hitta Nemo!!?

AAAAAAHHHGG!

Snoddas...

Vargarna får mat...

Björnkram...

"Meh... Vart är djuren?"

2 kommentarer:

  1. Fuskis jag som ville till skansen........... Gud vad mysigt ni såg ut att ha haft det iaf :) Kram

    SvaraRadera