tisdag 19 oktober 2010

Plan B, C, D och ända upp till K!

En liten snutt från vårt projekt som ska innefatta dirrigeringsapporteringen, skrattar gott åt filmen, som tur så står jag utanför bilden och skrattar och pekar på mitt lilla geni -harkel- som jobbar så gott han kan.
Ju mer jag kikar så inser jag hur klokt mitt beslut om att ta bort bollen i många moment var, bra jobbat Jeanette!




Synd på vädret, annars hade det kanske blivit lite träning idag... Men nejtack! Ska vi jobba med inlärning så måste vi båda vara på gott humör, annars kan vi sk*ta i det. När det är klart och alla pusselbitar ligger på plats istället för huller om buller -med motiv av Atlanten...- så ska vi byta miljö och då även väderlek.
Men nu har handlingsplanen rullat igång... Så får vi se om mina idéer håller i slutändan... -Annars så har jag ju plan B, C, D och ända upp till K om denna går på rö**n samt en supporterklubb som gärna hjälper till!- :)

Tittar på bilder från helgen, utgång med tjejerna på fredagen. Slutade med två jäkligt glada tjejer -jag och Matilda- som dansade vidare i natten efter att ha tittat på bilder och pratat massa skojiga minnen. Stackars MAry fick snällt åka hem eftersom jobbet väntade på lördagsmorgonen. Det finns så många bildbevis med start 2006 på att jag är en komplett galning under ytan och filmbevis för detta... Detta bör förbli konfidentiellt material!
På söndagen så åkte jag och Samson till Lillen -min bästa killkompis på 2 meter- för att äta hemlagad lasagne och kärleksmums, vilken kille! Vi firar 20-års jubileum i år! Heeeelt galet!
Han är en söting och var inte sen med att slå inte ett paket med kärleksmums till "stackars"Jonas som satt hemma och slöade. Gissa om Jonas blev glad? Han skippade mjölkmagen och åt upp delikatessen vilket resulterade i att jag gick och la mig själv... -harkel-

2 kommentarer: