söndag 3 april 2011

Vilken jäkla Lützen dimma!

Två grabbar som är laddade för fredagsmys [Samson vill alltid bära ngt från bilen, idag blev det pringles]

Vilken jäkla Lützen dimma... men skam den som ger sig! Dock så kom jag på efter fyra km att jag tappat bilnycklarna och fick springa tillbaka... DET var inte min kondition beredd på kan jag lova.. När jag hade tre km kvar så var benen stumma och regnet hade gått från disig variant till fullt ösregn. Tanken slog mig att jag kanske hade sprungit förbi nyckeln och med lite lätt matematik så kom jag fram till att det skull ta mig en timme att springa hem... Fint.
Men 200 meter från bilen låg den och plaskade i en liten vattenpöl. Lycka.

Igår var det spårträning med gruppen, min favvo-gren alla gånger! De kördes stenhårt på att få upp spårkonditionen till max innan vi kan kika på hur det ser ut på detaljfronten. Vill inte bråka om apporter eller vinkelarbete innan jag vet att han har orken, annars kommer det att vara som att utbilda ett skruvstäd. Omöjligt. Men om några veckor så sa ni få se på f***n! ;) Det var två trötta pojkar som la sig att sova på kvällen.

På em/kvällen så kom Tomas aka Stubben [som jag och lilla My döpt honom till] och hälsade på, go mat och en massa dumsnack. Gött! Det var en trött Jeanette som sen på kvällen somnade som en stock i soffan och rumlade in till sängen efter att ha varit med om ett eldöverfall [Tips! Somna inte till någon fom av krigsfilm!]

Nu skriker magen efter mat, det blir en portion framför TV:n med Moberg "Vad blir det för mat" och sen ett par avsnitt SATC :)

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar