torsdag 14 april 2011

Läge att anmäla till vårens kurser!


Fick alla datum som jag ska stå på hundcenter och köra med massa härliga kursdeltagare, noterade även att datumen för anmälan närmar sig med stormsteg!
Ni som varit i kontakt med mig och som är sugna på att gå kurs för mig bör kolla in RM's Hundcenter, länken hittar vi till höger.
Jag har tyvärr inte koll på hur många deltagare det är i dagsläget, men har du tur så finns det en plats till dig. Annars kan man alltid anmäla sig som reserv, förra omgången åkte en deltagare på magsjuka :( Sånt händer och då är det ju bra om man har en reserv att ringa in.
Mina kurser heter Tävlingslydnad [en gång i veckan i ett par veckor] och Tävlingscoaching [helg], kontakta Hundcenter för mer information eller mig på mailen, som ni hittar till höger!

Men platser tilldelas av personalen på Hundcenter som har alla deltagarlistor.

Ni som funderar på att anmäla er och kommer långväga, supertrevligt boende på Scandic InfraCity med kanon frukostbuffé! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar