fredag 26 november 2010

Pojkarna är väck!

Lilla Karin och Cindy på Väddölägret, kursen av kurser om ni frågar mig! ;)

Jonas är med grabbarna, mamma och Sissi neråt Göteborg och figgar och kör skydd, själv ska man hålla kurs hela helgen :)
Ska bli jättekul, det är en två dagars coaching och den är fullproppad så pass att vi fått tacka nej till folk som varit intresserade... Lite tråkigt men ska man hinna med alla hundar och få kvalitet så måste man...
Anledningen att kursen blev var att det blev påtryckning om en kurs mellan kurserna, alla har gått hos oss ett par kurser och inför att vårterminen tar fart ville de ha ngt som fick dem att hugga tag i träningen trots vinterns grepp. Vilka engagerade människor! :)

Sitter och går igenom materialet nu och funderar på upplägg kring mentallära och att koppla det till funktionsavel, älskar att hålla kurs! :)

Saknar min älskade Samson som alltid ställer upp som fotvärmare... Han hade gladeligen delat min Ben & Jerry... ;)

1 kommentar:

  1. Det tackar jag för :-)!
    Kul att kursen är så uppskattad!
    kram från mig
    /maria

    SvaraRadera