söndag 7 november 2010

Antagligen på akuten under morgondagen...

Grabbarna i hallen i fredags

Snart är pojkarnas rum klart!

Meh! Jag ligger ju inte ens i soffan! Jag lutar mig bara...

Och så här kan det se ut när matte kommer ut från sovrummet och undrar om inte mina älsklingar ska komma och lägga sig? Hmmm...

Inledde dagen med en långpromenad med Charlotte och Jonna, härlig start i det fina vädret! :*
Hem, måla väggen i hallen en gång till. Mot K-Rauta för att handla lister, foder och socklar. Nästa stopp var det översvämmade IKEA... Man blir folkskygg för mindre! Men nu står skjutdörrarna i sina kollin i sovrummet. NÄR de kommer upp är dock oklart eftersom Jonas har övningsdygn hela veckan :(
Ännu pågår arbetet och jag har just målat de sista listerna i lägenheten -som jag borde gjort för lääänge sen!- Ett litet smakprov har ni ovan :)
Nu ska jag hjälpa till och såga lite... håll i er! Jag finns antagligen på akuten under morgondagen... med en arm mindre...

3 kommentarer: