onsdag 10 november 2010

Chokladbollar och kärlek!

Har just rullat ett antal chokladbollar, hur kommer det sig att det blir så äckligt med smeten efter att ha provsmakat två gånger? Det smakar bara smör och knastrar mellan tänderna... Det kan inte vara hälsosamt att inte äta godis på så här länge -Har hållit upp i 9 veckor med ngt undantag, bra jobbat tycker jag! :)-

Är helt slut i kroppen, kan vara för att det är den veckan som vi tjejer hatar... Har legat på golvet på jobbet och åmat mig, låg i fosterställning i sängen mellan 03-06.15 och funderade på om inte det vore värt att skjuta mig själv för att slippa -japp så jävligt är det!-
Nu sitter jag hög på smärtstillande och insmord i smärtstillande salvor eftersom ryggen pajjar.
Jonas blev bara förvånad när han hörde att jag mådde dåligt och kommenterade det hela med: "Det är ju tur att du aldrig blir grinig eller har PMS iaf! Tummen upp!"
Tack älskling. Tack. Inte något medlidande där inte Du kan ju fethajja att jag kommer få PMS nästa gång och ett helvetes humör när lingonveckan infaller! -Vi tjejer kan ju det där med att fejka en huvudvärk så... ;)-

Tur att mitt älskade lilla troll känner när Chefen är sämre, han vankar fram och tillbaka tills jag säger åt honom att komma till mig -Han är noga med artighetsfraserna när jag är dålig- för att mysa... Nu har vi legat och skedat i ett kallt vardagsrum -annars dör han av värmeslag- där jag ligger under ett täcke och han bredvid utanför och då och då vänder han på huvudet och slickar mig försiktigt på näsan. ÄLSKAR DEN HUNDEN SÅ DET GÖR ONT I BRÖSTET! MIN PRINS.

Den här somnar vi till ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar