torsdag 25 november 2010

Det är så lätt... Men så svårt...

Tummen upp!

Generellt är det såååå lätt att skaffa barn, men att vara en bra förälder är dessto svårare...
Min egen biologiska far är ett exempel på det, men att han inte ville vara kvar i bilden har ju inte utgjort någon katastrof för mig eftersom min RIKTIGA pappa heter Janne och är den bästa man kan tänka sig! :)
Men alla har inte samma tur som jag, barn far illa i vårt land och det är så många gånger jag mött barn och ungdomar i jobbet som man inget annat vill än att ta hand om...

Så det här är en liten hyllning till er som är riktiga föräldrar, ni som älskar era barn och sätter deras välbefinnande i främsta rummet. Ni är bäst! Ni är värda allt! :)

Over and out!

4 kommentarer:

  1. tack tack!! det värmer i kylan :)

    SvaraRadera
  2. Har också en person i mitt liv som känns mer som min pappa än min riktiga.

    Sen måste jag bara säga vilken stor schäfer du har. Blev lite wow när jag såg bilden på dig och honom. För jag antar att det är en han? Men jag kanske tycker att han är så stor pga att mina är så spinkiga :)

    SvaraRadera
  3. Amen! ;)

    Jag sitter på en campingstol på bilden... Min lillgris är bara så ivrig med att visa sin kärlek att det lätt går överstyr... Så han klättrade helt sonika upp ;)

    SvaraRadera