måndag 8 november 2010

Inlåst på Jurassic Zoo...




Vilken härlig dag! Sol och blå himmel, bättre sätt att ladda batterierna finns inte!
Dock så känns det sådär när man vid 13.30 inser att solen är på väg ner...
Fick tag på Jonas vid 18 och blev informerad om att han inte kommer hem inatt, utan runt 7 imorgon bitti, man kan inte annat än att älska Försvarsmaktens spontana sida... FANTASTISKT!
Man är ju någon form av armywife så det är ju bara att rätta in sig i ledet och hoppas att man får en glimt av honom innan fredag... Troligtvis så ses vi på torsdag natt :)

Passade på att handla lite på vägen hem, en ny resväska -kris på den fronten- inför söndagens tur till Turkiet med mormor :)
Det inhandlades en fin ljusslinga till balkongen och sen svängde jag in på Chilli och suktade över allt fint som finns där, man blir så sugen nu när lägenheten ÄNTLIGEN är "klar". Har dock lovat mig själv att ta det lugnt på inredningsfronten, är annars för impulsiv och så slutar det med att jag får fylla en flyttkartong med det som inte passade in i slutändan... Fel nyans ellerbara helt fel... MEN det var snyggt där det stod där i butiken eller på nätet... ;)
Blev dessutom inlåst på Jurassic Zoo när jag stod och dregglade över Hurttas Lifeguard Collection... VILL HA!!! Personalen blev lite förvånad när jag kom till kassan, men jag slapp sova i butiken...
Slände ihop en korvstroganoff och tittade på Bortskämda ungdomar när jag kom hem, inspirerad av detta -eftersom jag anser mig vara lite bättre än dem på initiativ fronten- så började jag trassla med slingan och de korta "stripsen" som skulle hålla den på plats.
Den ligger i en hög på balkongen nu. Typiskt.

Qwarre is living on the edge!
Sicken hårding!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar