torsdag 14 februari 2013

Norsk fylla på medellinjen...

Sjukt produktiv dag! Dagens bästa var iaf massage av finaste Virge i två timmar är inte fy skam vill jag lova! BOKA in er så snart hon öppnar behandlingen! Jag hade rätt... hon är en klippa även på detta! Herrejösses! Hade jag vunnit drömvinsten så hade jag haft en dag i veckan hos henne med alla underbara behandlingar som finns på Yes4Beauty i Åkersberga! Lycka till med resten av utbildningen gumman!

Efter böckerna stängdes idag så blev det en tur till gymmet, som en sann periodare så blir jag manisk i en kort period och eftersom träning är bra oavsett mängd så tänkte jag passa på att smida medan motivationsjärnet är varmt! Dock satte ett skavsår lite käppar i hjulet så jag höjde tempot och körde en snabb kilometer som uppvärmning och gick på ett benpass, de kommer ändå vara döda imorrn. Dag två är ju värst... så då kan jag lika gärna se till att det är omöjligt att gå. Ska det göra ont ska det fan göra ont på riktigt så man kan klaga ordentligt!

Avrundade dagen med att åka upp på klubben och träna med Järngänget, skratt och ett riktigt bra pass! Zätat för Samson och FF, inkallning, FF och apport för lillfia samt plats för båda. Nu blir det slumra hemma hos mamma och Benson...

Laddade ner en cool app och jag tänkte bjuda er på vår IPO-lydnadsstatus.
Inser att vi MÅSTE träna ställande (även läggande) under språngmarsch ordenligt innan vi ens tänker tanken att vi är med i leken. Hela alltet ser fladdrigt ut och min fråga lyder: VARFÖR tar Heffaklumpen dessa små smygsteg i ställandet när jag är så långt som 15 steg ifrån honom? Stadga och på med lina! Hepp!
Längtar tills man kan träna i mindre mängd kläder så man blir lite mer rörlig och sen MÅSTE jag börja titta upp och se vart tusan jag ska någonstans! Det är ju för fan Norsk fylla på G när jag går alla sträckor...

Notera hur mamma som filmar trillar av pallen hon sitter på när Xeon får damp och hur fint faktiskt Samson jobbar vidare, trots den skumma figuren som klivet in med luvan uppdragen och skum som alltid... Allas vår Cissi gör entré! Bästa!



15 kommentarer:

  1. Svar
    1. Vi försöker iaf, vi får se hur det ser ut om några veckor om vi hinner med att träna :)

      Radera
  2. Vad duktiga ni är!! Heja heja!! kan tillägga att när hunden på filmen skäller börjar Molly och Indy vråla .. Indy fattar att nått inte stämmer och kommer o sticker näsan under armen.. I den handen håller jag kaffekoppen och ..Skvimp..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha Xeon anade att det var fara för han liv när Cissi klev in, så reaktionen hos dina älsklingar är helt befogad! ;)

      Radera
  3. Ni är verkligen hur duktiga som helst! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Målet är Challe-FF! Med raka stabbiga ben! ;) <3

      Radera
    2. Haha!! Challe hälsar att det har krävts enormt mycket träning för att få till de där spikraka benen ;)
      Glömde ju skriva om Roses skrik också.. Haha jag dööör! Låter verkligen som en katt :)

      Radera
  4. Duktiga ni är!! Inspirerande att se! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taaack vad snällt!! Superkul att vi kan inspirera, det är den bästa komplimangen man kan få! :)

      Radera
  5. Tycker det ser jättefint ut! Håller med C.J. blir jätteinspirerad varenda gång jag läser din blogg :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Blir så glad av att höra det! :)

      Radera