torsdag 7 februari 2013

Det händer så mycket och så lite!

Jodå jag lever. Samson lever. Elsa sitter hemma och skär sig i trampdynorna pga depression, hon är halt och även om det är bra sen imorse så har jag ordinerat en veckas koppelträning. Punkt slut!

Praktiken har börjat och det är låååånga pass på Rebecka, ett LVU-hem för tjejer. Det har varit brutalt intressant och man blir rätt ödmjuk inför vilka liv som faktiskt pågår där ute hela tiden, parallellt med mitt eget...

Hundarna har fått två slappa veckor, det är Samson som fått fördelen att jobba med sin torrpatrullering/bas och Elsa har fått slipa FF. Det blir en del promenadpass, men man glömmer gärna hur effektiva de är!

Nej nu ska jag återgå! I helgen så fortsätter vi med Mentalutbildningen 2 & 3, spännande!

Ta hand om er snyggingar!

Ps. Nominerad till årets Skojare är Uffe för denna eminenta bild av min lilla Dobbie aka Elsa! Ds.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar