fredag 19 oktober 2012

Ragnarök era djävlar!

Sitt i grupp får lixom en helt ny innebörd när man går på dagis. Visserligen vikarierar jag bara för en fröken som är på semester, men va fan... Vad gör man inte för ordningens skull? Surikatfan fick hänga på oxå, eftersom jag ogillar andra hundar rätt skarpt så tänkte jag att hennes funktion fick bli "offerlamm" när jag lessnar och spontant måste döda något, de andra är ju betalande kunder. Det var väl den enda bra poängen matte hade när hon la ut uppdraget som täthund (läs: allsmäktig plutonchef) på mig. Problemet ligger egentligen i att hon de senaste fyra åren satt någon form av förbud kring just dödandet av andra hundar. Jag är som Edward i Twilight, hade jag inte behärskat min instinkt så väl som jag gör så hade alla varit döda inom 30 sekunder...
Jag räknar iskallt med att matte dör före mig, då står Ragnarök för dörren mina vänner....
Aaja iallafall...
Trevlig helg kamrater och alla tvåbenta!
Puss Samson

2 kommentarer:

  1. Du är fan kung Samson!

    SvaraRadera
  2. Hahahah vilket härligt inlägg & bilden... ja den talar för sig själv - helt underbar!

    SvaraRadera