tisdag 5 juni 2012

Min hund är paxad! Kråkans oxå!

Kul grej. OM man bara såg denna bild. Vad hade de flesta tänkt då?
Att detta är bilden efter i en bildserie? ;)

Inledde dagen med att bli ompysslad av Virge, lika mysigt varje gång! Nu kan man strunta i sminket i ett par veckor till, lika gött att konstatera varje gång... Köpte även glitter så nu tänkte jag köra lite glitter istället för vanlig fransk, ska oxå bli gött!
Sen blev det lunch med Bibbi och genomgång inför husvaktandet i sommar, det bjöds på lunch och tjötades som sig bör. Gött!
Sen åkte jag till SoSu BK och körde lite lydnad med Cissi, vi hann med gruppmoment, fritt följ, skiften i zätat och rutan. Har fått ingångar från fel sida på rutan en gång på tävling och IDAG. JUST SNYGGT! Men men då får man ju något att ta tag i på den fronten ;)
Men fria följet. Är supernöjd på den fronten just nu, det var kvalmigt och jävlig på plan och ändå så jobbade han på som tusan och helomvändningarna i språngmarsch var fina, nu är det bakbensarbetet i vänstersvängen kvar där känns det som... GILLAS!
Sen åkte jag, Sanna och mamma och träffade kompani och ställföreträdande kompanichefen för Arlanda insatskompani, nu är Ultra och Samson paxade av dem och eventuellt får man väl hänga på...
Ska bli superkul och spännande! Undrar såklart lite i mitt stilla sinne hur jag ska hinna med allt... men det löser sig! Effektivitet får bli vårt ledord i höstens träning!

Nu sitter jag med viss ångest och tittar på oredan som blivit i huset sen tentan och kompletteringarna som jag hade på halsen.... Vill egentligen vara uppe hela natten och få ordning... MEN imorrn ska jag möta Malin och Zandor 07:30 på Shell i Hallunda. Så det får bli morgondagens projekt... Efter alla andra projekt som är på gång imorrn! Hejja hejja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar