fredag 6 januari 2012

Min hund gillar inte mig som andra gör...

Så var man planterad i Rydbo som hundvakt, det är inte hel fel faktiskt....
Att sitta i en villa och ha möjlighet till långa promenader och att ha hundarna i hundgården på dagarna är en lyx som man lätt glömmer tror jag om man har det såhär, men när vi lägenhetsråttor kommer hit så är det himmelrike. Att jag sitter och pluggar tusen timmar i sträck och slipper dåligt samvete för de fyrbenta som får frisk luft och motion. Annars ligger de i hallen och får nöja sig med de timmar friskluft som de får och ingen uppmärksamhet i övrigt...
En urfälld Samson på höstpromenad... Lite lik E.T......
Utter och med sina päron på MyDog och kvar här är Xeon och Ricco, utan Utter med i bilden så går våra hundar kanon ihop med lite regler uppstyrda. Xeon testade gränserna imorse när vi mötte en gullig pensionär men efter ett utvecklingssamtal så är jag storfavoit, jag är tom bättre än att rejsa runt huset med övriga idioter. DET är mer än vad min egen hund tycker om mig som gärna dröjer på steget...
Hemtentan flyter på, men jag måste säga att den här detoxen gör mig lite seg i skallen... men det känns som att jag borde hinna bli klar...
Men man blir alltid knäckt tycker jag av dessa hemtentor, men vet lixom inte vad som krävs och frågorna lämnar utrymme för så mycket och man ska ändå försöka hålla sig kort och bara skriva det som är relevant. SKITSVÅRT!
Visst är det en plåga med salstentor men när man har provat båda så skulle jag hellre bara plugga på det som står i böckerna och sitta i fem timmar och bli av med kursen...

Nej nu blir det Twilight per DVD och New Moon på STV efter det, det är löjtnantens önskemål skall påpekas!

2 kommentarer:

  1. Detox ??? Botox heter det väl ??? :o)

    SvaraRadera
  2. Fjärde dagen utan riktig mat, kan säga att jag gladeligen kört botox istället för detta. Men skit ska skit ha!;)
    Nu ska gifterna ur systemet så man kan starta på ny kula, nytt år... nya möjligheter... eller något i den stilen :D

    SvaraRadera