lördag 14 januari 2012

Fenomenala vurpor med både en och två trippelaxel

Att sova middag kan verkligen sabba en dag eller förgylla den, det blir sällan ett mellanting.
Efter morgonpromenaden i kylan så föreslog jag att skulle sova middag i sängen allihopa, jag öppnade lite i lägenheten så det blidde kyligt och la på ett överkast och så kröp vi alla tre ihop till en liten hög i sängen och somnade ganska snabbt. Tyvärr så fick ingen av hundarna upp så jag vaknade utan vi sov helt enkelt till halv ett... Dagen har alltså gått... Bra grabbar. Killar är inte att lita på!
Men det var länge sen Samson var så mysig mot mig som han är just nu, det är guld att ha dem utstängda i hallen över tiden. Det blir verkligen V.I.D när de får kommer in och då gäller det att utnyttja tillfället!
Nej nu är det nog läge att göra ngt vettigt av dagen, det är halt och jävligt så det blir nog en långpromenad med försiktiga steg... Efter gårdagens fenomenala vurpor med både en och två trippelaxel så blir det garanterat ingen träning och med Lillebrors magsjuka under natten så är det nog det lugna alternativet som gäller. Men han är pigg och så så jag hoppas att han bara fick i sig snö igår eller att den klunk han hann få i sig på promenaden av kallt vatten... Skit skit skit...



Ett skratt förlänger livet! Så jag bjuder på mig i den perfekta outfiten! Tårgas nästa!
Längtar till våren.....

Ha en perfekt lördag mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Bra outfit när magsjuka härjar i familjen:)
    Se till att stå på benen nu och inga brutna ben.
    Ulf

    SvaraRadera
  2. Man får ju ta det säkra före det osäkra kände jag ;)
    Det man lärde sig under tårgasutbildningen i lumpen kommer alltid till nytta :D

    SvaraRadera