måndag 7 februari 2011

En givande och filosofisk timme i trapphuset med en ICA-kasse

Är han inte en finaste mammas gris? Det är när man ser honom såhär som man inte kan förstå hur det kom sig att man ville sälja honom på senaste träningen... Märkligt...

En ny vecka har tagit fart och med det en ny tanke, har idag levt enligt LCHF.. Gott som f*n och jag ska alltså köra detta i två veckor [som testkanin åt min kära Mikaela och till tjejerna i gruppen's nyfikenhet]
Jag kan redan nu säga att man är en kolhydratsnööööööörd men det lär ge med sig, middagen var ruskigt goood iaf! Lättlagat oxå [Me Like]
Hoppas på resultat på blodsockernivån och på gymmet, med Björn Ferry som inspiration som kammade hem ett OS-guld på LCHF så borde jag minst lära mig åka skidor [skjuta kan man ju redan, tack pappa för att du fick mig att börja med skytte, jag vädrar SM-guld nu!]

Åter så vill jag gärna ha tips och erfarenheter från LCHF, mejla mig eller skriv en kommentar! Snääääääälla! Jag är källkritisk och tänker inte svälja allt jag läst med hull och luva!

Vi får se, vägde mig igår [chock som alltid...] och tänkte göra det igen efter dessa två veckor. Ska plocka ut batterierna i vågen bara... annars är man där och småväger och det är min fälla... [Eller är det bara jag som tycker att det är rimligt att tappa 7 kilo på ett dygn?]
Skola hela dagen, utelåst [en givande och filosofisk timme i trapphuset med en ICA-kasse] och kvällen spenderades sedan med en mattokig Samson som stressar ihjäl sig över mat just nu... [Kortison]

Nu tänker jag krama min kudde och hoppas att det lättar lite med sockersuget tills imorgon, f*n har man klarat en dag så kan man väl klara 13 till?

13 dagar kvar! 13långa jävla dagar utan socker...

4 kommentarer:

  1. Du kommer klara det toppen bra :) 3 första dagarna är väl alltid värst, oavsett vad man tagit sig för. sen är de bara att köra!!

    SvaraRadera
  2. Det funkar skitbra. Har du köpt Ferrys bok? Jag skulle behäva lite variation nämligen.

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer! Noper ingen bok införskaffad...
    Ska överleve de första 14 dagarna bara :)
    11 to go! ;)

    SvaraRadera
  4. Kikar in fran solen i Thailand for att even har lyfta pa hatten och gratulera till fin utmerkelse :).
    Mvh Susan med flock ( Porsche )

    SvaraRadera