söndag 30 juni 2013

Vältuktade Samson tuktar löptiken i huset...

Samson och Elsa rök ihop igår när hon flörtade, han uppskattar inte sånt eftersom han blir stressad. Det har blivit bättre med åren och snart hoppas jag att det vänder tvärt och att han blir lite gubbsjuk och smickrad istället. Han blir nog ännu mer bunden till mig under hennes löp än vad hon blir. Han hoppar upp i sängen och vaktar den mot henne om jag är i badrummet... Han tar omvägar om det är fläckar på golvet och promenaderna ska vi inte prata om... Han får för tillfället ut mycket längre distanser än mig och Elsa... Håller sig gärna nära så han vet att han inte trillar i fällan och råkar lukta på henne.
Lite trött blir han av att vara så duktig. Prinsen. Bror Duktig.
Då känns det ok (trots att jag egentligen inte gillar det) att han snott min sängplats och somnat...
Min vältuktade lilla sötnöt 💕


Vi lyder Tessans order och sover med BackOnTrack nu när han tränas så hårt, han köpet detta påhitt som vanligt...
Guldhund!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar