tisdag 18 juni 2013

Kollo-klippning! Bäst i Svedala?


Man vet att hundarna trivs på RM's när den ena kommer in och när husse ska kliva ut för att nå dörren och stänga bakom sig får hunden panik och lägger sig som en säl och vägrar flytta på sig. Sen får den knappt luft för att den är så glad att vara tillbaka på sitt gamla dagis, som hunden åter ska börja på då flyttlasset gick tillbaka till hemorten :)


En annan liten grabb försöker komma till mig genom att kasta sig upp på kanten av disken (som är 1:30 hög) och skrika av lycka.
Nästa gammelgubbe nonchalerar mig (som han gör mot alla) men drar i kopplet hela vägen in i trimrummet. Avslöjad?

Älskar detta jobb!!!

Bäst i Svedala?

Igår gick jag ett sms av en äldre hundägare som skrev "Hundcenter har troligtvis landets bästa trim!".
Även om det är omöjligt att verifiera så tänker jag suga åt mig den komplimangen och fortsätta njuta av att ha ett av världens bästa jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar