fredag 28 juni 2013

Lite rosa pynt....

Flitens lampa lyser över denna vecka på hundträningsfronten, lydnad... Spår.... Lydnad igen... Skydd... Lydnad igen...
Bilen har rullat en del kan man säga...


Samson får slita hund och Elsa har varit med på halvtid.
Det jag är mest nöjd över denna vecka är ALL störning som Samson fixat, gruppmomenten har verkligen känts kanon och rutan hittar han varesig det står koner, kinahattar och en rullstol ivägen på sträckan från konen till rutan.
I värmen (som jag inte tål speciellt bra...) och trots många timmars träning denna vecka... Trots en rätt oplanerad matte... Ja då kan jag inte vara annat än nöjd men lillprinsen... Sötnöt!
Elsa och jag körde på "känslan" och några stapplande steg togs och så nöjde jag mig. 
Men en sak är säker! Löpet är IGÅNG!
Jag funderar skarpt på att skicka en förfrågan till Elsas "mormor" och be henne ta över i veckan, hon flörtar med Samson när hon får chansen och han blir  tokstressad när det händer... Stundande start på SSM känns som att jag måste värdera... En Elsa mindre kan kanske vara en bra idé...
Men en mellanvägg i bilen fick det bli med hjälp från Niklas. Lite rosa pynt hittade in oxå!


Nu vila och mys!

Imorrn kör vi igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar