onsdag 27 mars 2013

Jag är en galen ljus-kvinna...

Okej. Jag erkänner! Jag har verkligen en sjuk dille på ljus i alla former! Doftljus, värmeljus, blockljus och kronljus... Tänt ska det vara jämt! oavsett årstid! Så vad passar väl bättre än att fylla på förråden när man är på IKEA. Nu skulle sett kassakillens min när han blippade in alla mina ljus...
Det gick så långt att jag var tvungen att försvara mina ljus med en släng av min komikerådra (eeeeh...) och sa lite sarkastiskt "Jaaa aa du... Det är ju inte helt utan att man framstår som en galen ljus-kvinna..."

Hur som helst så är färgtemat klart här hemma och här kommer några bilder...











Samson är uttråkad och förvisad till balkongen... Tur att det är träning ikväll så jag kan gottgöra honom <3 br="">

5 kommentarer:

  1. Ge fan i min färg kvinna!!!! ;)

    SvaraRadera
  2. Men hur gör vi nu då...? Trodde färgvalet för kläderna var klara. Eller ska vi ha både rosa & turkos? ;) Snacka om vandrande reklampelare! :)

    SvaraRadera
  3. Snyggt, jag älskar båda ljus i alla former och turkost- min sambo avskyr båda.. Ska visa han bilderna för det är precis sådär jag vill bo, utsikten var ju underbar!

    SvaraRadera
  4. Tjusigt! Där ser ni ut att ha det bra. Kram

    SvaraRadera