söndag 5 december 2010

Toalettlocket är nedfällt...

Quarre är inte sen på en inbjudan upp i mattes knä... kärlek...
Ps. Jonas såg bilden och sa: "Åh Enja..." Har jag inte sagt det tusen gånger att min Enja har kommit tillbaka till mig!!? Ds.

Helgen har gått i lugnets tecken, med tanke på att jag jobbat två veckor i sträck så var det inte helt fel... Dock är den redan slut vilket känns lite snöpligt, tur att man trivs med sitt jobb så man slipper måndagsångest iaf :)
Idag så var familjen bjuden till Matilda och Björn aka Mongot på adventsfika, Jonas passade på att bli sjuk så han fick stanna hemma och snora i sin ensamhet -läs med dataspel, panodil och te-
Men jag och pojkarna for in till den stora staden och käkade lussebullar -á la Bjorn- och pepparkakor med ostdipp, var man inte tjock så blir man det efter en eftermiddag hos familjen Kullengren-Åhman :)
Jag hade med kex till barnen men det ena och ngt större barnet var på sitt solskenshumör och passade på att dricka en slurk ur toaletten... Inga skrupler där inte!
Mary och Kakan dök upp oxå, lägenhetsfantasterna som jag numera kallar dem ;)

Neh nu ska jag äta lite söndagsmiddag och dubbelkolla att toalettlocket är nedfällt...

Imorgon är det nya tag! :)

1 kommentar: