måndag 20 december 2010

En ängel.

Snodd från Lilla My

Tack My för att du är så go, saknar dig och våra stunder vid ditt köksbord med en kopp te och massa snack om hundar och allt annat och ingenting.
Ni som undrar vem denna goa tjej är så kolla in hennes blogg KENNEL BLÅGUL och njut av en ren inspirationskälla. Svart på vitt, många filmer att kika på och tips att ta del av.
Med ödmjukhet som få har så kan man ta del av hennes med och motgångar på tränings, tävlings och hemmaplan. Fler som du vännen! Fler som du tack! :)

Någon dag när jag får en sekund över så ska jag debattera lite kring ämnet avundsjuka i vår hundgård, tråkigt när man får höra saker och jag tycker att det är viktigt att faktiskt ta upp ämnet. Även om det i mina öron låter otroligt så finns det folk som inte unnar mig och Samson våra framgångar -undra om de tänkte på att vi har minst lika många motgångar... Charmen med hundar, man vet f*n aldrig hur det ska gå ;)-

Hoppas ni överlever ute i julstressen!? ;)
Vi har två klappar kvar... sen är det över och vi styr kosan mot Skåne -Danmark i Stockholmarnas öron-... ÄNTLIGEN! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar