fredag 31 december 2010

Gott Nytt År alla fina!


Så var 2010 på sluttampen och här sitter jag i soffan i avkroken Kvidinge och reflekterar över året som varit.
I januari så hoppade jag in på Hundcenter och började jobba heltid, som alltid en fröjd och det är sällan en tråkig dag... aldrig ligger nog närmre sanningen. Underbara jobbarkompisar och hela dagarna omges man av hundar med alla möjliga personligheter som förgyller ens dagar.
Samson och jag har hittat på så mycket att det nästan känns overkligt, trots att vi legat lågt sen september så har det hunnits med hur mycket som helst!
Men i bakhuvudet så har ändå tanken på att studera legat och häckat, har fått antagningsbesked efter antagningsbesked i ett par år nu, alla möjliga skolor i landet som sagt "Välkommen Jeanette"... Men inte Stockholm... :(
Så nu hoppar jag in i systemet av den enkla anledningen; Jag blir inte yngre! -fan-
Det är med en skräckblandad förtjusning som jag åker ner om ett par veckor, förväntningarna är många och farhågorna minst lika många... Men det är ju bara att våga att våga...
Det som gör mig lite lessen är att Samson kommer hamna på efterkälken, vi kommer inte att förverkliga våra drömmar detta år som det ser ut nu :( MEN det är itne mycket att göra åt, vi kommer igen hoppas jag...

Så nu vill jag bara önska alla våra vänner ett Gott Nytt År, framförallt alla ni som funnits där för mig och puschat och stöttat i allt so jag tagit mig för. Tack för ett fint år och många kommande år i samma anda! :)

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Gott nytt år kramar från oss och lycka till 2011 med allt vad du önskar dig! Det är du värd! :)

    SvaraRadera