onsdag 8 december 2010

Mina älsklingar...

Det var lite kyligt så jag frågade om prinsarna inte kunde tänka sig att värma upp sängen lite ;)
Samson är inne i en über mammig period igen, ett ganska vanligt fenomen när jag är hårdare på honom. Måste skärpa mig på ledarskapsfronten, han får som koncentrationssvårigheter när jag släpper på det. Tänk er en hund som från en dag till en annan får femton bokstavskombinationer...
När det är på plats så kan han koncentrera sig och blir självständig i allt han gör på ett mer harmoniskt sätt, annars blir det mer kantat av "jagkanjagvillmenjustnuärdetväldigtmångaintryck"-anda :/
Vår uppfödare i Tyskland älskar Samson och tyckte vi kunde byta, Ibland när ovan nämda anda slår in så lockar det lite;)
Danskarna på skyddslägret kanske vill lägga ett bud?
Mammas gris... Får nog köra pannan i väggen och jobba förbi vad det nu är som är ostämt i vår relation! :)
Neh nu ska jag jobba vidare!

Ha en underbar dag och kör försiktigt allihopa! :)

2 kommentarer:

  1. Åh, vad bussigt att värma mattes säng och hjärta ;-)!
    kram från mig
    /maria

    SvaraRadera
  2. Så gott. När min man är på jobbet brukar jag ta en tupplur med alla tre hundar i sängen. :D När katten är borta dansar mössen på borden brukar det ju så fint heta :D

    SvaraRadera