onsdag 9 september 2009

Snygging till mormor!

Snart sticker jag till Enköping för att träna lite lydnad och Samson ska få springa i vänstervarv, same same as last week!
Han sköter sig så jädra bra så jag står ENSAM utanför och säger ingenting, utlovad halshuggning från Benson gör att man kniper ihop högtalarna.
Samson drar mer än gärna och kan ligga på lite mycket om jag säger något, så jag står bara och njuter av att titta på min vackra hund, för det är han verkligen! Ögongodis!
Sen så är Benson en jävel på att "handla"... (visa hund för er av mina läsare som inte ställer hund, Benson är en handler nämnligen...)
Kan man ha det bättre ordnat för sig? Egna figuranter, egen handler, en rolig hund och ett ganska gemytligt liv om man tänker efter? Förutom att Jonas bor typ 53 mil bort i veckorna? *suck*

Time to eat!

Tjillevippentippen!

Ps. Jag måste bara säga att jag har en så jädra snygg mormor... Lägger in ett bildbevis på min älskade mormor! Ds.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar