onsdag 16 september 2009

Ni underbara är allt...

En lugnare Samson efter att ha fått en promenad med en simtur och sedan bar det av till Enköping igen för lite ringträning. Superkul!
Hela gruppen var nästan där, lite härliga skratt och pepp, så är det oavsett vad vi håller på med! Jag hade säkert blivit påhejad när jag diskade bara jag bjöd hem hela högen på en gång! Hihi
Saknade min kära kråkan dock... ahhh can't wait for tomorrow!!!
Hundcenter here I come!

Underbara människor, äkta och ärliga personer slutar läsa nu...

Jag upphör aldrig att förvånas över människo
r, att det finns så mycket egotrippat folk som bara är ute efter sitt eget bästa? Att framhäva sig själva, sänka andra och sedan gå vidare? Helt obekymrade om omvärlden och den röra man lämnar i andras liv? Usch... Jag har blivit ställd inför detta som varit ett ganska okänt fenomen fram tills för 7 månader sen. Men gissa om man blev förvånad, man blir förvånad om och om igen. Att det finns ondska i så ren form så nära en. Om någon i min närhet far illa så kommer jag att vända upp och ner på hela världen för att se till att den som är ansvarig får stå till svars, allt annat jag skulle vilja göra är antagligen olagligt så en pinsam sanning om hur VÄRDELÖS denna människa/or är inför hela världen med en rejäl uthängning officiellt borde duga. Elaka människor är värdelösa! Alla gör ett val, vilket val man gör är upp till var och en, där skiljer äkta och ärliga människor sig från de värdelösa! Man väljer rätt. Punkt.
Neh med lingonvecka i släptåg så är jag så emotionell och blir lessen bara av att tänka tanken att man inte ska lita på folk, aldrig, hur goda deras avsikter verkar vara. Välj dem noga och håll i hårt som faaaaaaaaaaaaaaaaan!



Håller krampaktigt tag i några underbara... Ni är allt... Måste säga det oftare bara...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar