fredag 16 maj 2014

Jag kommer vara klar i förrgår!!

Idag så åkte jag och mormor och firade lilla August som fyllt 1 år!!! Vart tid tiden vägen??
Jag och mormor tjattrar så mycket så vi tom tappar bort oss på motorvägen! Underbart!
Att få krama på bror och hans underbara familj gör ju en fredag som denna perfekt!



Alltså ibland. Idag slog fröken i huset alla rekord. Förlöp kan vara det absolut märkligaste... Förra gången märktes det ingenting nästan. Denna gång har jag en bitch som till och från överdramatiserar så mycket att jag och Samson backar tre steg och ser ut som två fågelholkar. WTF???


Det kan bli en intressant helg och kommande vecka.... 
Idag spårade hon med sele och det får nog bli det för henne framöver.
Det blev sån skillnad i symaskinssteget och visst är det med mottot "jag kommer vara klar i förrgår!!!" som hon löser vinklarna...
Men vad tusan! Med INGEN träning i ryggen så kan det ju bara bli kanon eller kalkon!

Samson slarvar lite men det är ju inte konstigt med så lite fältspår, det blir ju bättre med träning. Bara jag kommer igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar