onsdag 9 oktober 2013

Slut som artist!

Det känns som att allt runtomkring mig går i högtempo nu, skola som är rätt kämpig för att hinna med och för att ens lyckas ta in hur mycket som faktiskt väntar. Idag satt jag och gick igenom den litteratursökning som jag gjort och vilka referenser som skulle kunna ligga till grund för vidare sökning. Alltså. Det går verkligen runt i huvudet på en!


Men nu ett par timmar senare och lite frustration så är jag klar för stunden, ikväll så kommer jag antagligen ha smält lite till och därmed sorterat tankarna.
Men nu får det bli promenad med Cissi och gänget, känns välbehövligt kan jag säga...
Hoppas hinna spåra lite i em med djuren, skönt att liggtiderna är tillbaka till det normala så man hinner planera in det.

Energi häråt tack!

Gårdagens träning gick dock över förväntan så nu hoppas vi att jag hinner snöra ihop säcken....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar