fredag 25 oktober 2013

Skämmig före-bild och laddning för helgen!

Trött och sliten kropp, jakten på endorfiner denna vecka har varit helt galen och fantastisk!
I onsdags så begav vi oss mot spåret och jag fick verkligen slita för att inte ge upp. Trots lång vila och hela kittet så var det så jäkla tungt! Efter 5 km fick det räcka.
Åkte till gymmet och drog ur det sista ur kroppen. 
Skönt!


Hundarna går så jäkla bra i draget men idag var det dags igen och med stumma ben som kändes avdomnade av träningsvärk...
Men jäklar i gatan!
Drygt 9 km avverkades och det avslutades med att vi tog mördarbacken!
Behöver jag säga att mina ben vek sig?
Jag fick koncentrera mig för att inte ramla ihop!
Hundarna var duktiga, men idag hade jag inte samma hjälp... Typiskt!
Men jäklar vad nöjd man var när vi äntligen kom till bilen.

Löpning är verkligen såååå mycket dagsform, min kondis blev inte bättre på två dagar utan idag ville kroppen mer och fixade det! WOW!


Svängde förbi gymmet och körde ett snabb-pass.
Ska byta gym och siktar på att nyttja mitt nuvarande "lyxgym" till max!
Har än så länge tappat något kilo på resan men det är LÅÅÅÅÅÅNGT kvar!

Här kommer en förebild, tagen innan vårt första löppass.
Skäms lite.
Men vad tusan!
Nu kan den EXTREMT kurviga (föredrar den benämningen före tjock...) bara bli starkare, snabbare och förhoppningsvis lite smalare!


Avrundade kvällen på vallen i Degerby och njöt av höststrålarna medan Cissi sprang över det enorma fältet och bråkade med Vic och försningar...




Nu blir det laddning för morgondagen som innebär spår, lydnad och fin-besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar