onsdag 12 oktober 2011

Underbara!

Samson utforskar agilitybanan... ;)
Ibland så får man så mycket energi av att prata av sig och dela tankar med en människa som är ödmjuk och som alltid lyssnar och peppar, vi tycker inte lika och det är så häftigt! Men i heglen så ska jag suga i mig av alla tips jag kan få tag i och blanda ner i min egen smet, tror det kan bli en riktigt lyckad kaka i slutändan.
Världens goaste Jenny Morales ska nämligen hålla agilitykurs för Schäferungdom, det ska bli så satans roligt! Igår avslöjade hon upplägget och jag tror verkligen att jag kan ha sjukt mycket nytta av det som komma skall i min egen träning :) Taggad som tusan är jag och Samson!
Nu är löparoutfiten på, inleder med spår för hundarna, fika med Empan och sen till fina Wirge och SEN löpning eller pass på gymmet. Har ju lagt upp ett nytt benpass som jag är riktigt sugen på att köra igång med. Dock svider träningsvärken från i förrgår som ett as ännu... Men det är gött att man inte är så kräsen med vad man lämnar huset med för kläder. FUNKTION framförallt! :)

2 kommentarer:

  1. Tyacker att vi sysslar med många olika saker, men du & Samson piskar oss lätt på fingrarna där :)

    Ha en trevlig kurshelg!

    SvaraRadera
  2. haha jag vet inte riktigt om det är sanningen! ;)

    Kraaaam

    SvaraRadera